Pasto Sospeso Solo Andata - Erri De Luca Cineforum Borsa Migrante Casetta Rossa Brigada Cultural

Fondazione Erri De Luca

Suggerimenti

Diario di Carmen

Cinema

Dona il 5×1000

Dona il 5×1000 alla Fondazione Erri De Luca:

Codice Fiscale Fondazione: 97660250586

Dal canale YouTube

A part of our family

logo-Ohpen-bianco-small_sticky

OH!PEN

OH!PEN was founded in 2012 to connect some of the finest storytellers in the film industry. We have but one goal: to support the creation of brilliant stories.

logo-montura

Montura

Searching a new way, lo spirito Montura.
Esplorazione, Avventura, Viaggio: l’uomo da sempre ricerca, dentro e fuori di sé, nuovi spazi, nuovi linguaggi, nuovi modi di vivere e di vedere il mondo.
È la dimensione dell’essere Montura, una nuova via da liberare, una traccia da solcare, un cammino da seguire, una visione da realizzare.

lafeltrinelli

La Feltrinelli

La casa editrice Feltrinelli nacque alla fine del 1954 a Milano. Ne è fondatore Giangiacomo Feltrinelli, che già nel 1949 aveva dato vita alla “Biblioteca G. Feltrinelli” per lo studio della storia contemporanea e i movimenti sociali, trasformata prima in istituto e successivamente nella Fondazione Giangiacomo Feltrinelli

MSF

An international, independent medical humanitarian organisation
“We provide medical assistance to people affected by conflict, epidemics, disasters, or exclusion from healthcare. Our teams are made up of tens of thousands of health professionals, logistic and administrative staff – most of them hired locally. Our actions are guided by medical ethics and the principles of impartiality, independence and neutrality.”

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: Server configuration issue
This error message is only visible to WordPress admins

Error: There is no connected account for the user 2895419930 Feed will not update.